„ Czym będziesz się zajmować:
Profesjonalnym przygotowywaniem ogłoszeń rekrutacyjnych
Dbaniem o jakość ogłoszeń
Komunikacją z klientami – telefonicznie i mailowo
Budowaniem i rozwijaniem długofalowych relacji z klientami
Obsługą obecnych i nowych klientów – odpowiadanie na pytania, pomoc w rozwiązywaniu problemów
Publikowaniem ogłoszeń w social media
O Tobie:
Dbasz o jak najwyższą jakość produktu
Jesteś chętny/a do nauki i rozwoju
Posiadasz analityczny umysł
Mile widziany status studenta (kierunek ani rok studiów nie mają znaczenia)
Oferujemy:
Pracę na pełen etat (możliwość pracy hybrydowej)
Możliwości rozwoju w dziale obsługi klienta
Nieformalną atmosferę w zgranym zespole
Elastyczne godziny pracy
Proces rekrutacji:
Rekrutacja jest dwuetapowa. Wybranych kandydatów zapraszamy na rozmowę online,
a następnie osoby, które przejdą do kolejnego etapu zaprosimy na rozmowę.
Aplikować należy przez stronę:
https://students.pl/oferty/modszy-specjalista-ds-obsugi-klienta,przemysl/11886/ „